MijnZorgApp/AfsprakenApp cliëntinstellingen

Wanneer er op de AfsprakenApp button wordt geklikt, terwijl er een cliënt geselecteerd is, wordt er een nieuw browservenster geopend. Op deze pagina zijn een aantal verschillende dingen te zien, wat in dit artikel toegelicht wordt.

Browservenster

De items die te zien zijn, zijn in onderstaande afbeelding aangeduid en onder de afbeelding worden deze verder uitgelegd.


1. Cliëntgegevens
Hier worden een aantal gegevens van de cliënt weergegeven, welke worden ingelezen uit Intramed. Het telefoonnummer wordt uit de patiëntenkaart uit het veld 'mobiel' ingelezen. De zichtbaarheid van de akkoordverklaring is in de beheeromgeving in te stellen, onder het kopje 'communicatie' en tabblad 'AVG akkoordverklaring'.

2. Oefenprogramma's
Via deze knop wordt je doorverwezen naar de oefenprogramma's die zijn toegekend aan de cliënt. Hier is een overzicht te zien van de protocollen die vanuit e-exercise en de programma's die vanuit Huiswerkoefeningen.nl zijn toegewezen.
Daarnaast is het op deze pagina mogelijk om een (extra) e-exerciseprotocol toe te wijzen aan de cliënt.

3. Berichtinstellingen
Op dit tabblad zijn verschillende berichtinstellingen voor de cliënt te wijzigen. Berichtinstellingen zijn ook op praktijkniveau te wijzigen. In dit artikel staat beschreven wat hier in te wijzigen is, op zowel cliënt- als praktijkniveau.

Wanneer bovenaan deze pagina de onderstaande melding staat, betekend dit dat de cliënt de app nog niet heeft gedownload.



Onderaan deze pagina is het mogelijk het wachtwoord van de cliënt opnieuw te versturen. Deze wordt altijd per SMS verstuurd. Check voor het versturen van het wachtwoord of het 06-nummer dat bovenaan bij de cliëntgegevens weergegeven wordt klopt.

4. App gegevens
Op dit tabblad is zichtbaar welke versie de cliënt heeft gedownload, indien deze gedownload is.

5. Communicatie
Op dit tabblad staat een verzendrapport van de betreffende cliënt weergegeven. Hier zijn de laatste 20 berichten die verstuurd zijn naar de cliënt te zien.
Van ieder bericht is te zien op welke datum en welk tijdstip het is verstuurd, via welk medium (push in de app, e-mail of SMS) het bericht is verstuurd, het type van het bericht en de status van het bericht.