Scanfunctie inschakelen

Voor het inschakelen van de scanfunctie voor MijnZorgApp ga je naar beheer.mijnzorgapp.com en log je in. 

Navigeer naar het tabblad Abonnement instellingen en scroll naar onder op de pagina tot je 'Scanfunctie' ziet staan. Schakel hier de medewerkersfunctie en eventueel de cliënt scanfunctie in. Wanneer cliënten een bestand inscannen dient een medewerker deze altijd via de medewerkersapp te verifiëren.

LET OP: Voor het inschakelen van de Scanfunctie is het abonnement MijnZorgApp Pro of Onbeperkt vereist, onder Abonnement kun je de abonnementsvorm zien. Lees in dit artikel hoe je het abonnement omzet: https://help.healthtrain.nl/nl/articles/407042-omzetten-mijnzorgapp-abonnement

LET OP: De scanfunctie maakt gebruik van de Intramed Webservice koppeling, lees onderaan dit artikel hoe je kunt zien of deze koppeling juist is ingesteld. 

Na het aanzetten van de scanfunctie dien je per medewerker de functie nog in te schakelen, deze staat standaard nog uit. Na het inschakelen kun je de pagina sluiten, deze slaat de aanpassingen vanzelf op. 

Let op: De scanfunctie maakt gebruik van de Intramed Webservice koppeling, meestal wordt deze direct bij installatie ingesteld. Checken of de Intramed Webservice aanstaat kun je doen onder het tabblad Intramed koppelingen:


Geen melding Laatst verbonden; Zojuist lees dan in dit artikel hoe je deze instelt: https://help.healthtrain.nl/nl/articles/26818-2-koppelen-van-de-intramed-webservice


Lees in dit artikel hoe de scanfunctie werkt: https://help.healthtrain.nl/nl/articles/395254-verwijzingen-inscannen-via-mijnzorgapp