Ben je een praktijkeigenaar en heb je een vraag?


Oriƫntatievraag?

Ga naar https://www.mijnzorgapp.com Of ga naar https://www.afsprakenapp.nl
Voor prijzen zie https://www.afsprakenapp.nl/prijzen/

Vraag van de week: Wat is het verschil tussen de AfsprakenApp en MijnZorgApp?

In beide apps staan de afspraken en worden er herinneringen verstuurd, met beide apps kun je videobellen, alleen in MijnZorgApp zitten de oefeningen van Huiswerkoefeningen.nl en e-Exercise.

Toch nog vragen? 

Stuur een e-mail naar service@appsotheek.nl of bel de verkoopafdeling van Intramed: 0182-621 191.


Aansluitvraag?

Wordt je praktijk momenteel aangesloten, en vraag je je af hoe lang het duurt? Normaliter is de aansluiting in een paar dagen geregeld, maar vanwege de drukte op dit moment kan het langer duren. Wij vragen je dan even geduld te hebben. Je krijgt automatisch bericht als de service kan starten.

Vraag van de week: Mijn logo is te klein en daardoor kom ik niet verder, wat nu?

Als je op https://beheer.mijnzorgapp.com of https://beheer.afsprakenapp.nl inlogt, klik dan rechtsonder op de chat en geef dat even door, dan plaatsen wij het logo voor je.


Gebruiksvraag?

Kijk eerst op onze kennisbank, bv. over videobellen vind je hier veel informatie:
https://help.appsotheek.nl/nl/8779-videobellen

Vraag van de week: Ik wil videobellen, het duurt lang voor de afspraken in de app zichtbaar worden, kan ik daar iets aan doen?

https://help.appsotheek.nl/nl/articles/32362-hoe-plan-je-op-korte-termijn-een-videobelafspraak-in

Hulp nodig bij het installeren van de verschillende diensten en koppelingen in Intramed? Chat met ons en maak een belafspraak:

Chat https://beheer.mijnzorgapp.com/#chat of https://beheer.afsprakenapp.nl/#chat (bereikbaar op werkdagen, snelste reactie)
Mail naar service@appsotheek.nl Bel 085-8081285, op maandag en woensdag tussen 10 en 12 uur bereikbaar.


Abonnementsvraag?

Wil je een wijziging doorgeven van de praktijkgegevens? Stuur een mail naar administratie@appsotheek.nl