3. Hoe zet ik de app-diensten aan?

Dit artikel is een vervolg op het artikel: Instellen van de Intramed webservice. Zorg dat je eerst dit artikel hebt gelezen en de stappen hebt uitgevoerd voordat je verder gaat met het aanzetten van de app-diensten.


Beschikbare app-diensten

De MijnZorgApp en AfsprakenApp zijn constant in beweging. Klik hier voor een lijst met nieuwe app-diensten.

Voor sommige diensten hoef je niets aan te zetten, deze draaien op de achtergrond en beginnen met werken zodra de Intramed webservice wordt ingesteld. Op dit moment dien je de volgende twee app-diensten zelf aan te zetten:

- Afspraken verzetten via de app (klik hier om meer te lezen)
- Vragenlijsten via de app (klik hier om meer te lezen)


Aanzetten van de app-diensten

1. Klik hier om naar de beheerpagina te gaan en log in. 

Vergeten met welk wachtwoord je moet inloggen op de beheerpagina? Klik hier voor een uitleg.

2. Navigeer naar het tabblad "Intramed Koppelingen" en scroll naar beneden totdat je "Intramed Webservice" tegenkomt. 

3. Klik op "welke medewerkers". Er opent een nieuw scherm.



4. In dit scherm kun je de dienst afspraken verzetten en vragenlijsten via de app aanzetten. Hierbij zijn de volgende instellingen mogelijk:

- afspraken verzetten via de app aanzetten.
- het reserveren van twee tijdsblokken wanneer iemand een nieuwe inschrijving doet (voor een intake)
- het aantal uren voor de afspraak vastleggen waarbinnen verzetten niet mogelijk is. Standaard is dat 24 uur.
- vragenlijsten aanbieden via de app aanzetten
- bij medewerkers de optie van afspraken verzetten en maken aan of uitzetten. Op deze manier kunt u de service op beperkte schaal uitproberen.


Let op!: voor het maken/verzetten van afspraken via de app dien je in Intramed nog een aantal zaken aan te passen. Klik hier voor de uitleg.