Inloggen en uitloggen op de app


Dit artikel is bedoeld om informatie te geven over het inloggen met de 4-cijferige pincode en het uitloggen.

Ben je als therapeut het wachtwoord kwijt? Klik hier.
Is een cliënt het wachtwoord kwijt? Klik hier.
Zie je bij het inloggen de foutmelding 'De ingevulde gegevens zijn bij ons niet bekend.'? Klik hier.


Hoe werkt inloggen op de AfsprakenApp en MijnZorgApp?

Zowel therapeuten als cliënten moeten op dezelfde manier inloggen. De eerste keer dat je de app opent vraagt de app om een geboortedatum en een wachtwoord. Hoe kom je aan deze gegevens?

Geboortedatum: wordt uitgelezen uit Intramed. Voor patiënten staat deze op de patiëntenkaart. Voor medewerkers staat deze op de medewerkerskaart.

Wachtwoord: is verzonden na het starten van de service, en wordt verzonden naar het 06-nummer wat op de patiënten- of medewerkerskaart in Intramed staat. 
Let op! Het wachtwoord wordt alleen verzonden mits de geboortedatum en het mobiele nummer correct ingevuld staan. Intramed kent twee velden voor het telefoonnummer: 'Telefoon' en 'Telefoon-prive' voor medewerkers, en 'Mobiel' en 'Telefoon-prive' voor patiënten. De app leest het veld '-privé' NIET uit, het 06-nummer moet in het andere veld staan.

Wanneer je voor de eerste keer bent ingelogd, vraagt de app om een 4-cijferige code. Onthoudt deze goed! Hiermee zul je vanaf nu inloggen.

Alleen als je de app verwijderd, en/of opnieuw installeert (bijvoorbeeld op een nieuwe telefoon) moet je weer inloggen met je geboortedatum en wachtwoord.


Hoe kan ik uitloggen?

Als je klaar bent met het gebruiken, kun je de app afsluiten maar je kunt ook even uitloggen.
Als je op het homescreen bent, staat er rechtsboven in de hoek een pijl die naar rechts wijst met een kadertje. Klik daarop om uit te loggen.