Mijn patiënt ontvangt geen pushbericht

Mijn patiënt ontvangt geen pushbericht 


Controleer het verzendrapport

Elke middag verschijnt er op https://beheer.afsprakenapp.nl/plugins/relation/reports.php een verzendrapport van de die ochtend verzonden herinneringen.

In het verzendrapport staat vermeld of een push-herinnering is verstuurd. Als daar staat dat een bericht is verstuurd, dan is dat ook zo. Als de patient desondanks aangeeft geen bericht te hebben ontvangen, dan raden wij aan om een testbericht te versturen. 

Testbericht versturen

Ga naar de berichteninstellingenpagina en kies de optie testbericht verzenden.

Het handigste is dit te doen als de patient in de praktijk is, zodat meteen duidelijk is of het bericht zichtbaar is op de telefoon. Af en toe wordt een bericht door een lokale setting op de telefoon niet of niet duidelijk getoond. Verander dan de berichteninstelling naar e-mail herinneringen.

Berichteninstellingen aanpassen naar e-mail

Zet Afspraakherinneringen per Pushbericht uit en zet Afspraakherinneringen per E-mail aan. De overige opties kunnen gelijk blijven.