Instellen medewerkers Whatsapp Service

De Whatsapp service is gekoppeld aan de agenda van de medewerkers van jouw praktijk. De expertises van de medewerkers kunnen ook gekoppeld worden aan de Whatsapp Service. Wanneer de cliënt zijn/haar reden voor de afspraak aangeeft kan de meest geschikte therapeut geselecteerd worden voor de afspraak en wordt er in de agenda van de desbetreffende therapeut gekeken.  

Wanneer de cliënt de afspraak heeft gemaakt krijgt de cliënt een Whatsappbericht met een bevestiging, met daarin de datum en tijd van zijn/haar afspraak, het adres van de praktijk en een foto van zijn/haar therapeut. Foto's van de therapeuten moeten de medewerkers zelf instellen. 

In de volgende twee stappenplannen wordt uitgelegd hoe je de expertises van jouw medewerkers kunt toevoegen en hoe medewerkers hun foto kunnen toevoegen.


Stappenplan 1: Toevoegen expertise therapeuten aan Whatsapp Service.


1. Ga naar jouw beheeromgeving van MijnZorgApp.

2. Ga hier naar 'Intramed koppelingen'.

3. In 'Intramed Koppelingen' ga je naar het kopje 'Intramed Webservice'. Hier ga je naar 'welke medewerkers' om op de pagina 

4. In 'Intramed koppeling opties' staan de instellingen voor de koppeling van MijnZorgApp met Intramed en de medewerkers van jouw praktijk. 

1) Zorg hier dat bij de therapeuten 'Afspraak maken/verzetten' op 'aan' staat. 

2) Hier kun je ook de expertise van een therapeut plaatsen. Door in te stellen welke expertises bij jouw medewerkers horen kunnen de cliënten bij de goede therapeut worden ingepland via de Whatsapp Service. 




Stappenplan 2: Toevoegen foto's medewerkers aan Whatsapp Service

Medewerkers moeten zelf hun foto's toevoegen in de beheeromgeving van hun MijnZorgApp.

1. Log in als medewerker in MijnZorgApp,


2. Klik op het menu linksboven en daarna op 'Instellingen'.

3. Klik in 'Instellingen' op 'Medewerker foto en naam'.

4. Hier kun je klikken op 'Foto wijzigen'. Deze foto verschijnt in de chat van de Whatsapp Service, wanneer er een afspraak gemaakt is met deze medewerker. Je kunt alleen foto's toevoegen vanuit de galerij uit je telefoon. Zorg dus dat je de goede werknemer foto op je mobiel hebt opgeslagen in de fotogalerij.